سخنگوی وزارت کشور گفت: از نظر وزارت کشور "نجفی" منتخب مردم است.

امیری : از نظر وزارت کشور

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسئله تأیید یا عدم تأیید آقای نجفی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: من مصداقی صحبت نمی‌کنم اما آنچه که مربوط به مقدمات ثبت نام بود کارهای آقای نجفی در وزارت کشور به صورت قانونی انجام گرفت.

سخنگوی وزارت کشور افزود: اکنون هم نتیجه انتخابات اعلام شده و موضوع در حوزه شورای نگهبان قرار گرفته لیکن باید صبوری کنیم تا نظر شورای نگهبان اعلام شود، از نظر وزارت کشور وی منتخب مردم است.

امیری با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز یادآور شد: برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم هم به شورای نگهبان مکاتبه داشته‌ایم که منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: از نظر ما همه چیز آماده است کمااینکه در مرحله اول نیز اعلام آمادگی کردیم ولی در بحث نرم افزارها نتوانستیم با شورای نگهبان به توافق برسیم.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ‌های 27فروردین و 10اردیبهشت ماه 95 را برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به شورای نگهبان پیشنهاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار