وعده مالک ایرانی به اورتونی ها

فرهاد مشیری مالک جدید تیم فوتبال اورتون به هواداران این تیم در خصوص نقل و انتقال بازیکنان و ساخت ورزشگاه جدید قول هایی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اردوان فرهاد مشیری که به تازگی 49.9 درصد از سهام باشگاه لیگ برتری اورتون را خریداری کرده و مالکیت او این هفته به تایید سازمان لیگ برتر انگلیس رسید، به هواداران این تیم قول داد ستاره های باشگاه را حفظ و برای خرید بازیکنان جدید سرمایه گذاری خواهد کرد.

بدون تردید این خبر از سوی هواداران اورتون  که ماه ها است گمانه زنی ها و شایعاتی در مورد آینده جان استونز ستاره تیم خود را  تحمل کرده اند ، مورد استقبال قرار خواهد گرفت ضمن آن که گفته می شود کوین میرالاس و روملو لوکاکو دو ستاره دیگر اورتون  نیز راهی تیم های متمول خواهند شد.

 علاوه بر این ،میلیاردر ایرانی  همچنین تاکید دارد که مسئله ورزشگاه اورتون را نیز حل خواهد کرد.

مشیری  گفت: من می دانم که بسیاری از شما می خواهید بدانید که برنامه های من چه هستند. کارهای زیادی باید انجام شود و من باید چیزهای زیادی یاد بگیرم اما می توانم تایید  کنم که من برای ارائه بودجه اضافی برای نقل و انتقال بازیکنان و حفظ بازیکنان کلیدی قول هایی داده ام،تا اطمینان حاصل کنیم که هسته قوی برای ساخت تیمی قدرتمند در آینده داریم.

 مشیری افزود: ما در رابطه با ورزشگاه خود نیز به دنبال بهترین گزینه هستیم. گودیسون پارک برای باشگاه بسیار خوب کارکرده است اما ما باید مطمئن شویم که این باشگاه دارای یک بستر مناسب برای کار در آینده است. ما بهترین گزینه ها و چگونگی تامین مالی را بررسی خواهیم کرد ، به خصوص این که احتمالا هزینه ها کمی بیشتر از سال 1892 باشد.

اورتون محلی را در نزدیکی والتون هال پارک برای ساخت استادیوم جدید شناسایی کرده ولی به دلیل اختلاف با شورای شهر لیورپول بر سر کمک های بودجه ای کار ساخت متوقف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار