امام جمعه موقت ساری از جمع آوری میوه های وارداتی قاچاق در میادین میوه و تره بار قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خطيب موقت نماز جمعه ساری با تقدیر از دولت برای جلوگیری از واردات بی‌رویه میوه گفت: میلیون‌ها تن میوه وارد کشور می‌ شود در صورتی که بسیاری از میوه‌ها در داخل کشور تولید می‌شود و در انبارها خاک می خورد.
حجت‎الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه فصل کشاورزی آغاز شد و کشاورزان شالیکار نگران هجوم برنج های وارداتی هستند افزود: مسئولان باید با یکدیگر همدل شوند تا کشاورزان و صنعتگران برای سرمایه‌گذاری پشیمان نشوند.
وی از استاندار مازندران به دلیل تلاش برای رفع مشکلات از جمله بیکاری در این استان تقدیر کرد و افزود: باید گروهی باشند تا از دل این نشست‎ها، پارلمان‌های استانی تشکیل داده و مشکلات را بررسی کنند.
خطیب جمعه ساری به رزمایش اخیر ولایت در کشور اشاره کرد و گفت : نظام ما مستقل است، شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دیدیم که آمریکایی‌ها از پیشرفت ما برافروخته شدند.
حجت‎الاسلام محمد قاسمی افزود: ما زیر چتر ولایت هستیم، اگر کشور ما امنیت و آرامش دارد، به برکت نعمت ولایت فقیه است و باید قدردان آن باشیم.
وی با بیان اینکه شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس به سرکردگی آل‌سعود در یک اقدام زشت و جاهلانه و از روی مستأصل‎شدن، نام حزب‎الله لبنان را در یک گروه نامقدس قرار داده است، گفت: دولت و ملت ایران این کار نابخردانه آل‌سعود و شورای همکاری خلیج فارس را محکوم می‌کند.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به وجود سنت‎های زیبا در اسلام، گفت: یکی از آنها خانه ‎تکانی و لباس نو خریدن است، اما برخی سنت‎ها مانند چهارشنبه‌سوری که تبدیل به چهارشنبه‎سوزی شده است، مورد قبول نیست.
وی افزود: باید دقت لازم و برخورد شدید با افرادی که مواد منفجره را وارد بازار کرده و ناامنی را در خانواده‎ها ایجاد می‎کنند، انجام بگیرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، نماز ، جمعه ، میوه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.