بندرعباس؛

ایران اسلامی سربلندتر از همیشه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: جامعه اسلامی باید در مورد شایعه پراکنی ها ، بصیرت بیشتر از خود نشان دهد.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ آیت اله نعیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: ملت بزرگ ایران ، باید با تحقیق و هوشیاری در مقابل شایعه پراکنی ها در مورد انتخابات ، توطئه دشمنان را خنثی کنند.ایران اسلامی سربلندتر از همیشه
 خطیب جمعه بندرعباس افزود: آگاه باشید که دشمنان ایران اسلامی با شایعه پراکنی های دور از حقیقت ، قصد دارند ملت بزرگ ایران را از ارزش های انقلاب و مسولان نظام اسلامی دور کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ، تهمت ، دروغ و غیبت را از گناهان بزرگ دانست و از همه خواست در مقابل انسان های دروغگو و هتاک سازش نشان ندهند.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاشت یک اصله نهال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با کاشت این نهال به همه ما فهماندند که در مقابل این سرمایه های خدادای مسئو ل هستیم.
آیت ا... نعیم آبادی افزود: تخریب منابع طبیعی ، تخریب آینده و تاریخ یک ملت است.
خطیب جمعه بندرعباس در پایان با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از همه مسلمانان خواست برای تحقق آرمان ها و ارزش های اسلامی تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.