معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار کرد: طرح‌های ماندگار فرهنگی این دانشگاه در 3 سطح متفاوت تقسیم بندی شده‌اند.

طاها هاشمی معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از مهر 92 در حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه ادبیات جدیدی را وارد کرده‌ایم که هم بر برنامه‌ی راه بردی و هم برنامه‌ی 5 ساله متمرکز شد تا بتواند پاسخگویی نیازهای جامعه جوان در محیط های دانشگاهی باشد.

وی ادامه داد: بحث  طرح‌های ماندگار فرهنگی نیز به عنوان یک مقوله جدید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مطرح شد بر پایه اینکه بودجه‌های دانشگاه باید در اقداماتی مصرف شود که دارای اثر ماندگار بر مخاطبین خود داشته باشد.

معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار داشت: بر این اساس طرح‌های ماندگار فرهنگی را به 3 عنوان طرح‌های ماندگار فرهنگی کابردی که طرح‌های عمدتا مشترکی است بین حوزه عمرانی و فرهنگی که شامل خانه‌های فرهنگ – مساجد – مجتمع های تفریحی و . . . است.  علاوه بر آن طرح‌های ماندگار فرهنگی ساختاری و نهادی نیز وجود دارد که زیر ساخت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبین در دانشگاه‌ها است. 

هاشمی تاکید کرد: این طرح‌های ماندگار امکانات را فراهم می‌کند تا دانشجویان و اساتید با برنامه ریزی وارد فعالیت‌های فرهنگی شوند. 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به طرح‌های ماندگار رخدادی افزود: این طرح ماندگار در سطح ملی دارای 5 طرح می‌باشد که از جمله آن می‌توان به طرح کسب زندگی طرح مفاخر و مشاهیر و طرح اخلاق حرفه‌ای اشاره کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار