تدابیر دانشگاه آزاد برای اعزام اولی‌های راهیان نور به جای اعزام تکراری‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر تعداد دانشجوهای دانشگاه آزاد به 1 میلیون و 700 هزار نفر می‌رسد بنابراین ما در تکاپو هستیم تا بتوانیم تدابیری برای اعزام اولی‌ها به جای اعزام تکراری ها داشته باشیم.

طه هاشمی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین اهتمام را به بحث اردوهای راهیان نور داشته است و ما اعتقاد داریم که در طول دوره‌ی تحصیلی دانشجویان باید در این اردوها شرکت کنند تا حماسه‌هایی که پدران آنها خلق کردند را از نزدیک مشاهده کنند. 

وی افزود: در مهر ماه سال 92 بخش نامه‌‌ای صادر شد که بیشترین کمک را در این زمینه داشته است و در سال93 و 94 و سال95 هم هیچ محدودیتی برای همکاری و اعزام دانشجویان برای اردوهای راهیان نور وجود ندارد، همچنین امسال نیز بخش‌نامه‌ای صادر شد و با هماهنگی حوزه‌ی بسیج دانشجویی اعلام آمادگی کردیم که بتوانیم در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: فرصت رفتن به این سفرها باید برای همه دانشجوها فراهم شود بنابراین ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به جای اعزام تکراری‌ها، اعزام اولی‌ها را داشته باشیم، زیرا در حال حاضر ما 1 میلیون و 700 هزار دانشجو داریم، طبیعی است که اعزام تکراری‌ها باید فرصت را در اختیار اعزام اولی‌ها قرار بدهند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار