معاون توسعه مدیریت ومنابع معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از اجرای مدل بومی سازی سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور به صورت پایلوت خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور ما هنوز بامشکلاتی همراه است و بسیاری از موسسات و شرکتهایی که وارد این نوع سرمایه‌گذاری شده‌اند خیلی موفق نبوده‌اند.

وی ادامه داد: از این رو با برگزاری جلسات مفصل در جهت رفع این مشکلات گام برداشته‌ایم.

دلیری عنوان کرد: مدل بومی سرمایه گذاری خطرپذیر در کشور وجود نداشت به همین دلیل با بررسی‌های بسیار این مدل سرمایه‌گذاری در کشور شروع شده و تعاملات را با 30 شرکت از مجموعه نهادهای مجری درخواست انجام سرمایه گذاری خطر پذیر انجام داده ایم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی تصریح کرد: قرار است پس از اجرای این پایلوت بتوانیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اجرای این مدل را گسترش بدهیم بر همین اساس با کلیه بانکها و سایر نهادهای مالی حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر را عمومی خواهیم کرد. 

دلیری تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که بر سر راه فعالیت متقاضیان حضور در این نوع سرمایه گذاری وجود دارد اجرای این نوع مدل بومی یک ضرورت است.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار