قاتل خطرناک اهل "انگلستان " پس از فرار از دست پلیس به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " ریچارد براکن " 48 ساله که قاتل یک کشیش است پس از 24 ساعت جستجو توسط پلیس در شهر " لندن " بازداشت شد .

بر اساس گزارش پلیس این جنایت کار خطرناک که در سال 1982 به جرم قتل آقای ویکار آلن جونز " در خانه اش واقع در " نورس ولس " بوسیله یک چوب بیلیارد ،به حبس ابد محکوم شد ، هنگامی که  توسط ماموران به بیمارستان روانپزشکی " برین نیواد " برده شد در وقت ناهار، بدون هیچ حفاظتی برای درمان حضور داشت که چندی بعد ماموران متوجه ناپدید شدن او شدند .

قاتل خطرناک فراری حین ملافات با خانواده‌اش دستگیر شد+عکس

پلیس در ادامه افزود: این جنایت کار که در سال 1982 وقتی 15 سال داشت به منظور دزدیدن پول از کشیش 68 ساله برای فرار به " لندن " او را مورد حمله وحشیانه خود قرار داد و با زدن چوب بیلیارد به سر او و با وارد کردن چندین ضربه به گردنش او را به قتل رساند .

پلیس پس از اینکه متوجه شد او توانسته است از دست ماموران فرار کند سریعا با گماردن چندین تیم متخصص در حالی که حدس میزد براکن برای دیدن خانواده ا ش به اسکس برود،او را ظرف مدت 24 ساعت در " لندن " دستگیر کرد قبل از اینکه به خود و یا دیگر مردم بی گناه آسیبی برساند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار