قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ، خدمت رسانی به مردم گرفتار در سیلاب رودخانه را تشریح کرد.

روایتی از یک امدادرسانی ویژهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمودرضا ناصح با اشاره به انجام سه عملیات نیروهای اورژانس در طول مدت 4 ساعت به سیل زدگان شهرستان ایرانشهر اظهار داشت : شامگاه گذشته در حین بازدید از پایگاه های اورژانس 115 مناطق تحت پوشش مرگز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بودیم که ناگهان به علت بارش های اخیر و طغیان رودخانه ها مجبور به توقف در محور مهرستان به سرباز شدیم.

وی افزود: در این بین ، یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین (پدر و پسر ) اقدام به عبور از مسیر رودخانه در محور مهرستان  - سرباز (حد فاصل روستای باتک ) کرد که به علت ظغیان آب ، خودرو از مسیر خارج شد و در رودخانه مواج شد  و در نهایت پس از 40 دقیقه با کمک مردم و نیروهای اورژانس به طور معجزه آسایی نجات یافتند.

ناصح با اشاره به ماموریت دوم شب گذشته ، بیان داشت : همچنین یک دستگاه کامیون نیز در مسیر اسپکه به چانف (جاده ترانزیتی نیکشهر - چابهار ) واژگون شد که یک سرنشین آن نجات یافت.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد : یک دستگاه تویوتا دو کابین نیز که شامل سه سرنشین نیروهای غیر بومی فنی شرکت راه آهن در روستای دب گزان حال تردد بودند که به علت واژگونی در رودخانه دو سرنشین آن در دم جان باختند و یک تن نیز به بیمارستان خاتم ایرانشهر منتقل شد.

ناصح با بیان اینکه سه عملیات ویژه شب گذشته از ساعت 18:30 تا 22 به طول انجامید، تصریح کرد : نیروهای اورژانس در مناطق یاد شده همچنان در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

انتهای پیام /ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.