طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ایام نوروز در شهرستان برخوارآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح شهرستان آغاز شد

دكتر محمد حق شناس با اشاره به فعالیت اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در قالب این طرح افزود: نظارتهای بهداشتی دامپزشکی تا نیمه فروردین‏‏ماه سال 95 ادامه دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار اضافه کرد: در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ایام نوروز مراکز توزیع و عرضه فرآوردههای دامی، رستوران‌های بین‌راهی و درون شهری، هتلها و سایر اماکنی که از فرآوردههای خام دامی برای طبخ غذا استفاده میشود، تحت پوشش قرار میگیرد.

حق شناس ادامه داد: همچنین خودروهای ویژه حمل فرآوردههای خام دامی و کشتارگاههای دام و طیور، سردخانههای نگهداری فرآوردههای خام دامی، کارگاههای فرآوری و بستهبندی فرآوردههای خام دامی و سایر موارد تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

وی در پایان از شهروندان خواست به تاریخ تولید و انقضاء گوشت‌های بسته‌بندی شده توجه کنندو از خرید گوشت مرغ فاقد بسته بندی، گوشت قرمز فاقد مهر دامپزشکی، و یا فرآورده‌های خام دامی منجمد و غیرمنجمد با برچسب مخدوش خودداری کنند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.