کاراته کا تیم پاس قوامین گفت :تیم ما فوق العاده بود و مسابقه خیلی خوبی را مقابل دانشگاه آزاد انجام دادیم و یک باخت باعزت مقابل حریف پرمهره داشتیم .

ابراهیم حسن بیگی ملی پوش پاس قوامین ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص نایب قهرمانی تیمش گفت : تیم ما فوق العاده بود و مسابقه خیلی خوبی را مقابل دانشگاه آزاد انجام دادیم و به هر حال این باخت چیزی از ارزشهای تیم ما کم نمی کند چرا که ما با شایستگی مبارزه کردیم و یک باخت باعزت مقابل تیم دانشگاه آزاد پرمهره با ملی پوشان زیاد ، داشتیم .
ملی پوش تیم پاس قوامین با اظهار رضایت از عملکرد تیم خود در این مسابقات بیان داشت : هرچند لیاقت قهرمانی را داشتیم و به این عنوان نیز بسیار نزدیک بودیم ولی کسب عنوان نایب قهرمانی در اولین حضور در مسابقات سوپرلیگ بسیار ارزشمند است .
حسن بیگی افزود : با این شرایط مبارزات خیلی خوبی داشتیم و توانستیم بالاتر از تیم های نفت و صنعت برق هرمزگان که به هر حال چندین سال تجربه حضور در سوپرلیگ کشور را دارند ، قرار بگیریم .
حسن بیگی افزود : جا دارد به تیم دانشگاه آزاد هم تبریک بگویم هم به بازیکنان این تیم و هم به کادر فنی خوب و باتجربه شان این تیم .
وی ادامه داد : شایسته است به هم تیمی های خود نیز تبریک بگویم و از کادر فنی پرتلاش و زحمت کش تیمم نیز کمال تشکر را دارم که واقعآ در این مدت برای آمادگی همه اعضاء تمام تلاش خود را به کار بستند .

شاهد مسابقات جذاب و دیدنی در کاراته ایران بودیم
ملی پوش کشورمان در پایان در خصوص سطح فنی مسابقات سوپرلیگ خاطرنشان کرد : مسابقات از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود به خصوص مسابقه فینال که حساسیت بالایی داشت و تا آخرین لحظه مشخص نبود که کدام تیم قهرمان می شود و همین مسئله باعث جذابیت مسابقه شده بود و پس از مدتها مسابقات جذاب و دیدنی را در کاراته ایران شاهد بودیم .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار