فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اهميت بسيج همگاني در مبارزه با پديده قاچاق گفت: با كار اطلاعاتي و تلاش پليس بيش از 45 هزار ثوب البسه قاچاق در زنجان كشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور افزود: با فرهنگ سازي و نهادينه كردن اين مطلب كه قاچاق كالا ضربه به اقتصاد كشور محسوب مي شود و باعث تعطيلي كارخانجات و بيكاري جوانان اين مرز و بوم مي گردد باعث با پديده قاچاق و استفاده از كالاهاي قاچاق مبارزه كرد.

وي ادامه داد: در مقابله با اين پديده شوم همه بايد بسيج شوند و تنها پليس قادر نخواهد بود با قاچاق كالا مقابله كند هر چند پليس تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي دهد.

اين مقام مسئول اضافه كرد:پليس در شهرستان زنجان از ابتدي سال جاري با برنامه ريزي مدون تشديد مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا را در دستور كار خود قرار داد و با همكاري خوب مردم در 11 ماهه سال جاري موفق به كشف بيش از 45 هزرار ثوب البسه قاچاق شده است.

خاني پور از كشف دو هزار و 233 ثوب البسه قاچاق در شب گذشته از يك دستگاه خودرو اتوبوس خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خودداري و موارد مشكوك را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.