مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت:عربستانی ها باید با فدراسیون فوتبال ما برای برگزاری بازی های آسیایی در کشور سوم به توافق برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ،سعید آذری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص (مورد) احتمال برگزاری بازی های نمایندگان ایران با عربستان ها در کشور سوم گفت:عربستانی ها باید با AFC و فدراسیون فوتبال ما به توافق برسند.
آذری ادامه داد:باشگاه ذوب‌آهن هم پیرو توافق این دو ارگان خواهد بود و در هر صورت سیاست های ورزش کشورنهاد هایی مثل وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هر تصمیمی بگیرند، ما موافقت می کنیم.
وی در خصوص شرایط بازیکنان ذوب‌آهن برای بازی فردا مقابل سایپا اظهار داشت:پیروزی هایی که در بازی های گذشته مقابل لخویا در آسیا و نفت در لیگ برتر فوتبال کسب کرده ایم، باعث افزایش روحیه کل تیم و مجموعه ذوب‌آهن شده و امیدوارم فردا مقابل سایپا بازی تماشاگر پسندی ارائه بدهیم.
مدیرعامل ذوب‌آهن در پاسخ به تشکر گل محمدی سرمربی این تیم بابت پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی گفت:با توجه به وظیفه ایی که دارم باید از تیم به نحو عالی حمایت کنم و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان هم تلاششان را بیشتر از قبل کرده و بتوانند نتایج خوب و در خور شان ذوب‌آهن کسب کنند.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، گفت:من قهرمان لیگ 15 رو پیش بینی نمی کنم، تنها پیش بینی من این است که ما می توانیم جایگاهی به مراتب بهتر از جایگاه سال های قبل داشته باشیم.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار