بایزیدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت از برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند جهت پیگیری وضعیت پسماند شهرهای سردشت ، ربط و میرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ، این کارگروه با حضور معاون فرماندار و اعضای کارگروه پسماند برگزار گردید .

بایزیدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت : یکی از برنامه های اصلی محیط زیست پیگیری قاطع وضعیت دفع و دفن پسماندهای شهری اعم از عفونی ، کشاورزی ، شیمیایی ، الکتریکی و خانگی می باشد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت با اشاره به تشکیل کارگروههای تخصصی و بازدیدهای میدانی از سایت های زباله گفت: کارشناسان این اداره ضمن انجام پایش های دوره ای پیگیر مصوبات کارگروه بوده و برابر ضوابط و قوانین مدیریت پسماند اقدام خواهد شد.

در این جلسه آلی معاونت فرمانداری سردشت با تأکید بر دفع و دفن اصولی و بهداشتی زباله گفت: در حال حاضر تنها دفع پسماند صورت می گیرد و به دفن اصولی پسماندها کمتر توجه می شود و هزینه های جبران خسارت آن به مراتب بیش از هزینه مدیریت پسماند خواهد بود.

همچنین در این کارگروه مقرر گردید شهرداران ضمن ساماندهی محل دفن های فعلی از جمله جلوگیری از تلنبار نمودن زباله در سایت ، ایجاد خاک پوششی به موقع و جلوگیری از خودسوزی زباله ، نسبت به مکان یابی جدید پسماند در بازه زمانی یکماهه اقدام نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.