معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: كاهش 4 درصدی در میزان تلفات جاده ای گام خوبی است اما با این وجود برای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله ی زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی كه امروز(پنج شنبه )برگزار شد با بیان این‌كه ظرفیت كرسی های مدیریتی امروز جایگاه جوانان این مرز و بوم است، اظهار داشت:با توجه به این‌كه انقلاب اسلامی با ویژگی ظلم ستیزی و حق جویی روی كارآمد اما از ابتدا با كینه توزی بسیاری از دشمنان و البته مدیریت های نادرست همواره مورد تعرض بوده است.

وی گفت:اما حضور شما جوانان در انتخابات 92 موجب شد تقدیر دیگری را برای كشور رقم بزنید.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان كرد: شما موفق شدید دولتی را روی كار آورید كه نجات ملت ایران از انزوا و تحریم های ظلم ستیزانه را با خود به همراه داشت كه امروز موفق شده پس از گذشت دو سال شعارهای خود را عملیاتی كند.

شریعتمداری افزود: امروز به همت سرداران سیاست خارجه موفق شده ایم، از بسیاری از بحران ها كه توسط شورای امنیت سازمان ملل درحال وقوع بود رهایی یابیم.

وی تصریح كرد: امیدوارم با همت شما جوانان شعار (در رانندگی حق با سلامتی است ) كه با شعور توسط جمعیت هلال احمر برای روزهای نوروز انتخاب شده است به یك شعار همگانی بدل شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: امیدوارم با توجه به جهاد نوروزی كه شما اكنون آغاز كرده اید بتوانیم یه یك هدف مطلوب در كشور دست یابیم .

شریعتمداری گفت: متاسفانه آمار ارائه شده در خصوص تلفات جاده ای كه اعلام شده بیش از میزان شهدای هشت سال دفاع مقدس است که به جد تعجب برانگیز است.

وی با بیان این‌كه كاهش 4 درصدی در میزان تلفات جاده ای گام خوبی است، تصریح كرد: اما با این وجود برای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله ی زیادی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.