معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مرحله استانی مسابقات عملی ویژه هنر جویان رشته های فنی حرفه ای و مسابقات کاربردی ویژه هنرجویان رشته های کار دانش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد اسلامی گفت: این مسابقات در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش های علمی و عملی هنرجویان ، ارزیابی کیفیت آموزش های تخصصی ، ایجاد انگیزه لازم برای جذب و هدایت استعداد ها ، خلاقیت ها و توانمندی هنرجویان در یک رقابت سالم و سازنده برگزار می شود.

وی با اشاره به تحصیل قریب 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوره دوم استان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش بر ایجاد انگیزه به منظور توزیع متوازن رشته های تحصیلی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای تاکید کرد.

اسلامی افزود: مسابقات استانی عملی فنی حرفه ای در 12 رشته با حضور 77 هنرجوی پسر و 69 هنر جوی دختر و مسابقات کاربردی کاردانش در 8 رشته با حضور 112 هنرجوی دختر و پسر در شهر کرمان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: نفرات اول تا چهارم هر رشته مسابقات استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

اسلامی به برگزاری مسابقات کشوری علمی عملی رشته های فنی و حرفه ای در اردیبهشت سال 95 در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: مسابقات علمی کاربردی ویژه هنر جویان رشته های کار دانش در تابستان 95 به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار