فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز تا‌کنون 15 بار در تاریخ لیگ‌برتر با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تیم‌های فولاد و تراکتورسازی عصر پنج‌شنبه در بیست‌و‌سومین هفته از مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند تا شانزدهمین رویارویی لیگ‌برتری خود را برگزار کنند.

این دو تیم، نخستین بار روز شنبه چهارم اسفند 1380 در تبریز به مصاف هم رفتند که فولادی‌ها با 3 گل پیروز شدند و آخرین رویارویی آن‌ها نیز روز جمعه 24 مهرماه سال‌جاری در اهواز انجام شد که با برتری 2 بر یک تراکتورسازان به پایان رسید.

فولاد و تراکتورسازی تا‌کنون 8 بار در اهواز و 7 بار در تبریز با هم روبرو شده‌اند که در 6 بازی برتری با فولاد بوده، در پنج دیدار نتیجه مساوی عاید شده و در 4 بازی نیز تراکتورسازی برنده بوده است.

یحیی گل‌محمدی و لوسیانو پریرا هرکدام با 3 گل، برترین گل‌زنان فولاد در تاریخ دیدارهای این تیم در برابر تراکتورسازی بوده‌اند و مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو و حکیم نصاری نیز هر یک با 2 گل، در رده بعدی جای دارند.

لوسیانو ادینهو با 3 گل، بهترین گل‌زن تراکتورسازی در تاریخ مسابقات این تیم در مقابل فولاد بوده و احسان حاج‌صفی و علی علی‌زاده هم با 2 گل، در رده بعدی قرار دارند.

نام شش بازیکن خارجی هم در فهرست گل‌زنان دو تیم به چشم می‌خورد. لوسیانو پریرا، آلویس نونگ و لئونارد مساریچ سه گل‌زن خارجی فولاد و لوسیانو ادینهو، فلاویو لوپز و آگوستو سزار، سه گل‌زن خارجی تراکتورسازی بوده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.