سایپا با پنج غایب به مصاف ذوب آهن می رود/ابهام در حضور آندو در اردوی تیم ملی

با نرفتن مسعود ابراهیم زاده به اصفهان غایبان سایپا مقابل ذوب آهن به پنج بازیکن افزایش یافت.

سایپا با پنج غایب به مصاف ذوب آهن می رود/ابهام در حضور آندو در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،

تیم فوتبال سایپا تهران در حالی از ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که با مشکلات شخصی که برای مسعود ابراهیم زاده به وجود آمد و مدافع نارنجی پوشان مجبور به سفر به تبریز و حضور در کنار خانواده خود شد، خودروسازان پنج بازیکن اصلی خود را در این بازی به همراه ندارند و مجید جلالی مجبور است در این دیدار حساس به چند جوان خود اعتماد کند.

پیش از این آندرانیک تیموریان و سجاد مشکل پور به دلیل آسیب دیدگی،ماهان رحمانی با سرماخوردگی و روزبه شاه علی دوست به سبب محرومیت تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی را از دست داده بودند.
 
سایپا آخرین تمرین خود پیش از تقابل با ذوب آهن را عصر امروز در زمین ملت اصفهان انجام داد.
 
دوری سه هفته ای آندو و احتمال غیبت در بازی های ملی
 
آندرانیک تیموریان که در بازی با فولاد خوزستان از ناحیه کنار زانو دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود 2 جلسه فیزیوتراپی در روز به احتمال فراوان فرصت حضور در دیدار های تیم ملی مقابل عمان و هند را از دست خواهد داد.با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی کادرپزشکی تیم ملی و فیزیوتراپ های باشگاه سایپا، دکتر امین نوروزی وضعیت زانوی کاپیتان تیم ملی تغییر چندانی نکرده و این امر در آستانه شروع اردوی تیم ملی و 2 بازی در راه مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه منجر به نگرانی کارلوس کی روش و دستیارانش شده است.
 
آندو این روزها زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی خود را ادامه می دهد اما به احتمال فراوان نیاز به سه هفته استراحت مطلق برای بهبود وضعیت زانوی آسیب دیده خود دارد .
 
با این حساب تیموریان را باید بزرگ ترین غایب تیم ملی در دیدارهای نوروز 1395 دانست. به نظر می رسد وی برای همراهی نارنجی پوشان پایتخت در دیدار با تراکتورسازی که 12 فروردین سال آینده در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود، با مشکل مواجه و شانسی برای حضور در آن بازی نیز نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار