سرمربی ذوب آهن گفت : فردا مهم ترین بازی نیم فصل ما خواهد بود . این دیدار با توجه به شرایط جدول می تواند یک فینال کوچک باشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر سایپا در مورد بازی فردا اظهار داشت : فردا مهم ترین بازی نیم فصل ما خواهد بود . این دیدار با توجه به شرایط جدول می تواند یک فینال کوچک باشد .

وی افزود : با تیمی بازی داریم که حریف قابل احترامی است ، و از بازیکنان و مربی خوبی بهره می برد . با توجه به فاصله ی زمانی کمی که از بازی نفت تا این بازی داشتیم سعی کردیم با ریکاوری مناسب باشرایط خوبی به بازی فردا برسیم .

گل محمدی در مورد پیش بینی از شرایط ذوب آهن و آیا این که ذوب آهن به شرایط ایده آل رسیده است گفت : با توجه به مصدومیت های زیادی که دچار بازیکنان ما در طول فصل شد ، و همچنین مشکلات مالی نتوانسته ایم امکانات مناسبی را برای بازیکنانمان فراهم کنیم .

در این جا ، جا دارد که که از حمایت ها و پیگیری های آقای آذری تشکر می کنم که با تمام وجود برای باشگاه کار می کنند

سرمربی ذوب آهن در مورد پیشنهاد باشگاه برای مربی گری ذوب آهن در فصل آینده گفت : تا الان پیشنهادی داده نشده ، اما کار کردن در ذوب آهن افتخاری برای من می باشد . 2 سال خوبی در ذوب آهن پشت سر گذلشته ام و امیدوارم شرایط تیم را بهبود ببخشیم. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.