سرمربی سایپا در مورد بازی فردا مقابل ذوب آهن گفت : در بازی فردا ، کار سختی در پیش داریم و امیدواریم دست پر به تهران بازگردیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید جلالی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن در مورد بازی فردا اظهار داشت : تجربیات خوبی از دیدار مقابل ذوب آهن در بازی رفت و جام شهدا داریم که این تجربیات می تواند به ما کمک کند.

وی افزود : در بازی فردا ، کار سختی در پیش داریم و امیدواریم دست پر به تهران بازگردیم .

سرمربی سایپا در مورد هدف گذاری این تیم برای فصل های آتی تصریح کرد : در کشور شاخصه های قهرمانی مشخص است و تیمی که سودای قهرمانی در سر دارد باید از همه جهات آماده قهرمانی شود . از سال گذشته که سرمربی گری سایپا را عهده بودم به رده های بالای جدول فکر می کردم .

جلالی افزود : بسیاری از شاخصه های قهرمانی مثل شرایط میزبانی را در اختیار نداریم که برای جبران این نقص ها کارهای موثری را در حوزه ی فنی انجام داده ایم . امیدواریم خود را به رده های بالایی جدول برسانیم .

وی در مورد محرومان و مصدومان سایپا در بازی فردا نیز گفت : آندو تیموریان ، ماهان رحمانی ، روزبه شاه علی دوست و مسعود ابراهیم زاده را در اختیار نداریم . امیدواریم جوان های تیم ما روز بزرگی را خلق کنند 




انتهای پیام/م
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار