معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان اعلام کرد: سیاست پلیس استان در چهارشنبه آخر سال رویکرد خانواده محور است و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ اسماعیلی گفت: برقراری امنیت ایام آخر سال از ماموریت های مهم ناجا است و در همین راستا برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

ویبا اشاره به چهارشنبه سوری آخر سال ادامه داد: در این راستانقاط پرتردد (باغ ها، تفرجگاه ها، جایگاه های سوخت، مراکز خرید) در استان شناسایی شده واکیپ های انتظامی و امنیتی در این نقاط حضور خواهند داشت.

اسماعیلی تاکید کرد: مردم به محض دیدن این افراد با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند وپلیس هم تا پایان تعطیلات نوروزی آن ها را در بازداشت نگه خواهد داشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجانافزود: خط قرمز پلیس در روزهای آخر سال به ویژه در چهارشنبه آخر سال جلوگیری از آزار و اذیت مردم و برخورد با قانون شکنان است.

اسماعیلی عنوان کرد:افرادی که از داخل خودرو مواد محترقه به بیرون پرت کنند و باعث سلب آرامش مردم شوند خودرو آنهاتا پایان تعطیلات عید نوروز در توقیف خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.