با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات به میهمانان نوروری شهرستان هفت ستاد استقبال از میهمانان نورورزی در دزفول تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهردار دزفول گفت: سالیانه و در ایام تعطیلات سال نو حجم گسترده‌ای از میهمانان نوروزی را برای دیدن از جاذبه‌های شهری دزفول وارد این شهرستان می‌کند.

محمد رضا کرمی‌نژاد افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات به میهمانان نوروری شهرستان هفت ستاد استقبال از میهمانان نورورزی در دزفول تشکیل شده است.

کرمی‌نژاد افزود: آماده و زیبا سازی ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و ایست گاه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان، کنترل سطح کیفی و کمی نرخ خدمات غرفه‌های موجود در پایانه مسافربری و پارکینگ‌ها و هم چنین تهیه و تکمیل تابلوهای راهنمایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری در پایانه‌ها و ترمینال‌های مسافربری از جمله خدمات اجرا شده در شهرستان با هدف استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی اظهار داشت: پیگیری جهت استقرار عابر بانک در محل کمپ‌های نوروزی، ایجاد سرویس بهداشتی جهت جانبازان و معلولین، نظارت بر جمع آوری زباله‌ها بصورت روزانه در سه شیفت و احداث سکوی نماز در کمپ‌ها را از دیگر خدمات کمیته‌های استقبال از میهمانان نوروزی در شهرستان است.

شهردار دزفول اظهار کرد: کمیته خدمات ایمنی و ترافیک درون شهری نیز با محوریت واحد ترافیک شهرداری دزفول کار روان سازی ترافیک را با جلوگیری از حفاری‌ها از اول اسفندماه امسال فعالیت خود را  در شهرستان آغاز کرده و  رنگ آمیزی ایستگاه‌های سایبان پلیس و خط کشی معابر و مسیرهای تردد عابرین پیاده و کنترل کلیه تابلوهای راهنمایی و رانندگی و راهنما در سطح شهر و همچنین استقرار کیوسک نیروی انتظامی در مناطق شلوغ و تفریحی را در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.