نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت :کار برای شهدا به دور از رودربایستی و بر اساس باورهای عمیق قلبی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی دراین دیدار گفت : اگر بر اساس نقشه دین عمل کنیم، شهید معنای بسیار ارزشمندی پیدا می‌کند و این نگاه سبب می‌شود که ما بر اساس رودربایستی‌ها از شهدا حرف نزنیم، بلکه بر اساس باورهای قلبی عمیق قلبی برای شهدا کار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: مسئولان تلاش کنند تا خاطره شهدا را به صورت کامل از خانواده‌های آن‌ها جمع‌آوری کنند و اگر آثار و خاطره‌ای را از دست بدهیم ضرر خواهیم کرد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در ابتدای این دیدار گفت: در استان 3 هزار شهید و 6 هزار و 900 جانباز داریم و معتقدیم خدماتی که به ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا ارائه می شود، بسیار ناچیز است.

 غلامرضا حقایق پورافزود: بررسی و حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ملاقات عمومی با ایثارگران در استان و شهرستان‌ها، عیادت از بیماران ایثارگر و خانواده شهدا و حل مشکلات آن‌ها در این حوزه، برگزاری مسابقات خاطرات نماز، برگزاری 300 یادواره شهدا و ارائه آثار شهدا به صورت دیجیتالی و حفظ آثار شهدا در مرکز اسناد استان از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی بنیاد شهید است.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.