مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح نظارت مشترک بر بازار نوروز سال ۹۵ در استان اردبیل آغاز شد که اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علائی در جلسه بررسی روند اجرای طرح نظارت مشترک نوروزی بر بازار در اردبیل اظهار داشت: طرح نظارت مشترک نوروزی از 10 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 در راستای کنترل کالاهای پرمصرف مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح برای کالاهایی از جمله مواد غذایی، شوینده‌ها و کالاهای بهداشتی، قطعات خودرویی و نیز کنترل ترازوها و وزنه ها در میادین میوه و تره بار و مراکز عرضه و کنترل نازل‌های سوخت و سایر موارد به صورت بازرسی اکیپی متشکل از اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اداره کل استاندارد اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در مورد این بازرسی‌ها بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش سطح مصرف کالا و خدمات در این ایام، نظارت بر مراکز تمرکز، توزیع و عرضه کالا به صورت اکیپی در این مراکز برای حفظ و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

علائی گفت: از تمامی هم استانی‌ها انتظار می‌رود برای بررسی صحت علامت استاندارد کالاهای خریداری شده کد 10 رقمی مندرج زیر علامت استاندارد روی کالا را به سامانه 10001517 ارسال و نسبت به صحت استاندارد کالاها اطمینان حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، طرح ، نظارت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار