نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهایی بی‌اساس علیه کشورمان، ایران را "خشونت‌طلب" خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر  رژیم صهیونیستی  در نشست مشترک خبری با جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، پس از تسلیت گفتن به  وی درباره کشته شدن یک گردشگر آمریکایی در  عملیات یک فلسطینی با سلاح سرد در شهر یافا، گفت: "می‌دانیم که شما هم به شدت تروریسم را محکوم می‌کنید. این قبیل حملات هیچ توجیهی ندارد. اما متاسفانه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان محکوم کردن این عملیات تروریستی را رد می‌کند. جنبش فتح هم از قتل این آمریکایی استقبال و آن را یک اقدام قهرمانانه توصیف کرد."



وی افزود: "این موضع گیری اشتباه است و همه باید این اقدام جنایتکارانه را محکوم کنند. ما گام‌های متعددی برای مبارزه با تروریسم فلسطینی برداشتیم و تدابیر گسترده تری را در این باره اتخاذ خواهیم کرد. من باور دارم که برای مبارزه با تروریسم باید همه کشور‌ها با یکدیگر همکاری کنند. ما شریکی بهتر از آمریکا نداریم و این شراکت مربوط به ارزش‌های مشترک است." 

نخست وزیر رژیم صهیونیستیدر ادامه مدعی شد: ما متاسفانه شاهد فروپاشی کشور‌ها در خاورمیانه، قدرت گرفتن گروه داعش و ادامه خشونت طلبی ایران در یمن، عراق، سوریه، غزه و دیگر مناطق جهان هستیم. ما خواهان تقویت روابط بین کشورهای میانه رو در منطقه هستیم که می‌تواند باعث برقراری امنیت و ثبات در منطقه می‌شود.

در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
ما خشنونت طلبیم یا شما که موذیانه هر روز آدم میکشید و بعد از 80 سال هنوز مظلوم نمایی میکنید بمب اتم برای خودتون خوبه اما برای ما بده !!
خاک توی سر سران بی بخار و بی وجود و سوسمار خور کشورهای عربی که یال لالند یا خود شیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
اسرائیل رو زیر پا له میکنیم
نتانیاهو آماده باش ما داریم می آییم تا قبر تو و بابات رو که بهش مینازی باهم بکنیم
آخرین اخبار