برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سال‌روز بزرگ‌داشت شهدا در هندیجان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: یکی از اهداف مهم روز بزرگ‌داشت شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

حمید جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرافزودد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه معنوی است.

وی گفت: در مردادماه سال 83 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی سال‌روز تاسیس بنیاد شهید به‌عنوان روز بزرگ‌داشت شهدا نام‌گذاری شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان افزود: همه شهدا و ایثارگران فقط به‌خاطر دفاع از دین و میهن اسلامی ما از تمام هستی از خود گذشتند .

جعفریان افزود: غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا، کاشت نهال به یاد هر شهید با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان قسمتی از برنامه است.

وی گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شاغل در ادارات شهرستان توسط دستگاه مسئول، ارسال پیامک با همکاری مخابرات شهرستان برای خانواده‌های هدف، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای شهرستان به‌همراه امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات شهرستان از دیگر برنامه‌های این اداره است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان افزود: برگزاری مسابقات انشاء‌نویسی بین دانش‌آموزان با موضوع نامه‌ای به شهید و انتخاب 22 اثر برتر با همکاری اداره آموزش و پرورش را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، اجرا ، برنامه ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.