سه کلاهبردار در شهرستان مرودشت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از شهروندان و تشکیل پرونده قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی، اقدامات فنی و پلیسی، جمع آوری مدارک و مستندات سه نفر متهم را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی افزود: متهمان در پلیس آگاهی وقتی با مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارآگاهان مواجه شدند، چاره ای جز اعتراف پیدا نکردند و به جرایم ارتکابی اقرار كردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت، وعده جهت صدور مجوز خروج از کشور، خرید احشام با چک سرقتی و فروش خودرو با مدارک جعلی را از عناوین کلاهبرداری این متهمان برشمرد.
سرهنگ القاصی مهر به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام معاملات، آشنایی کافی با قانون مرتبط با چک ها و معاملات داشته باشند و با اعتماد نابجا و بدون شناخت کامل نسبت به افراد غریبه در جهت  صدور گذرنامه زمینه سوء استفاده آنان را فراهم نکنند.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کلاه ، کلاهبرداران ، باد ، رفت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار