نایب رئیس مجلس نهم گفت: امیدواریم مجلس آینده، عاقل، معتدل و مردمی باشد.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به انتخابات 7 اسفند ماه، اظهار داشت: انتخابات 94 وقت زیادی از مجلس گرفت البته نتیجه، حضور پررنگ مردم در انتخابات شد.

وی در ادامه افزود: فعالان سیاسی به این باور رسیده‌اند که برای به کرسی نشاندن مطالبات و مواضع خودشان نباید با صندوق‌های رأی قهر کنند چرا که با قهر کردن از صندوق‌های رأی هیچ چیزی گیرشان نمی‌آید.

باهنر درباره اخلاق پیروزی و شکست در انتخابات نیز گفت: به نظرم اخلاق پیروزی و شکست در انتخابات 94 رشد خوبی داشته است، به صورتی که احزاب پیروز و شکست خورده بعضی از رفتارهای سخیف گذشته را تکرار نکردند.

نایب رئیس مجلس نهم با اشاره به حوادث سال 88 بیان کرد: در سال 88 عده ای پس از انتخابات به جای قبول نتیجه به خیابان‌ها لشکر کشی کردند تا بتوانند از این طریق شکستشان را جبران کنند که متاسفانه این اقدامات هزینه‌های زیادی به بار آورد، خوشبختانه در انتخابات امسال عده‌ای که در انتخابات پیروز شدند جشن به راه نینداختند و اینگونه رفتارها بسیار کم اتفاق افتاد، در عین حال نیز اعتراضات به صورت قانونی انجام شد.

باهنر در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مجلس آینده، عاقل، معتدل و مردمی باشد و برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار