رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ از فعالیت سه راهدارخانه با 42 راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

فعالیت 3 راهدارخانه کبودراهنگ در ایام نوروز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سهراب فتحی از کشیک نوروزی 42 راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: راهدارها در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات‌رسانی خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه سه راهدارخانه در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: در این راهداری‌ها علاوه بر پذیرایی از مهمانان نوروزی، نمازخانه نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
 
رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: راهدارخانه‌های سه محور همدان ـ غارعلیصدر،بیجار ـ غارعلیصدر و راهدارخانه مستقر در شهر کبودراهنگ ارائه خدمات خواهند داشت.
 
وی یادآور شد: ماشین‌آلات اداره راه و شهرسازی نیز در این ایام آماده است تا در صورت بارش نزولات جوی خدمات‌رسانی کنند.
 
فتحی از شست‌وشوی 2 هزار و 900 علائم رانندگی در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها خبر داد و گفت: 22 سرعت‌گیر و پایه علائم جاده‌ای برای تشخیص از سوی راننده رنگ‌آمیزی شده است.
 
وی به رگلاژ علائم در 260 کیلومتر باند از محورهای کبودراهنگ اشاره کرد و افزود: پاک‌سازی علائم، لکه‌گیری آسفالت محورهای حوزه استحفاظی، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیر در سه محور، نصب 9 مورد تابلوهای احتیاط و نصب علائم اخطاری از دیگر اقدامات انجام‌شده در جاده‌های مواصلاتی است.
 
رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ از نصب بنرهای خوش‌آمدگویی و تشویق به رعایت مقررات راهنمایی رانندگی در جاده‌ها خبر داد و بیان کرد: خط کشی محورها از فردا به صورت مستمر انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به پروژه‌ چهارخطه شدن محور کبودراهنگ ـ قیدار اظهار کرد: با تکمیل این پروژه راه، استان همدان به زنجان متصل خواهد می‌شود.
 
فتحی در پایان یادآور شد: طول راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کبودراهنگ 841 کیلومتر است که از این مقدار 575 کیلومتر راه روستایی و مابقی به صورت بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.