تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان با کسب 18 امتیاز بهترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر در بیلان 10 بازی پایانی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که هواداران پرسپولیس این روزها از نتایج تیم خود ناراضی هستند و  این تیم در 5 بازی آخر خود بعد از تعطیلات نتایج مطلوبی نداشته است، اما آنها به لطف 5 بازی قبل از تعطیلات هنوز در زمره بهترین تیم‌های لیگ در 10 مسابقه پایانی قرار دارند. این آمار در شرایط فعلی شاید برای آنها روحیه بخش و برای هوادارانشان امیدوار کننده باشد و اما صدرنشین رقابت ها در نیم فصل که حالا جایگاه خود را به استقلال تهران داده است، در 10 بازی پایانی با وجود تحمل 2 شکست، بهتر از همتای تهرانی کار کرده و 18 امتیازی است.
 
اما بدون تردید در میان تیم‌های لیگ باید بیشترین پیشرفت را از آن فولادی‌ها بدانیم که آنها نیز در این مدت 18 امتیاز کسب کرده‌اند در حالی که در 12 بازی ابتدای خود فقط 6 امتیاز داشتند.
 
در این میان هر چند پدیده در این رده بندی جایگاهی ندارد ولی باید به این نکته اشاره کرد که آنها بعد از تعطیلات نیم فصل با سه پیروزی و دو تساوی بهترین تیم شدند.
 
و اما استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران هم تیم‌هایی هستند که در 10 هفته پایانی لیگ 17 امتیاز کسب کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار