در نشست خبری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مطرح شد

دستگیری شبانه 120 سارق در غرب استان تهران / معرفی بش از 2 هزار معتاد به مرکز اخوان

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: برای ارتقای سطح امنیت و آرامش‌خاطر شهروندان طی عملیاتی ویژه120 سارق سابقه‌دار دستگیر شدند

دستگیری شبانه 120 سارق در غرب استان تهران / معرفی بش از 2 هزار معتاد به مرکز اخوانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نشست خبری مجموعه تحت فرماندهی خویش که در ستاد انتظامی منطقه مذکور برگزارشد در جمع خبرگاران اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای تحقق و حفظ امنیت برای شهر  و شهروندان مشمول طرح‌های ویژه و فصلی می‌شود که در حوزههای متعدد و زمان‌بندی های مشخص عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و برای افزایش ضریب ایمنی غرب استان تهران در برابر سارقان، طی عملیات ویژه‌ای 120 سارق سابقه دار دستگیر شدند که پس از طی مراحل اداری به مراجع قضایی معرفی  خواهند شد 

خانچرلی گفت: سارقان مذکور به بیش از 200 سرقت منزل خودرو و جیب‌بری اعتراف کردند.

*ارسال 18 هزار پیامک هشدار به شهروندان غرب  استان تهران

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: یکی دیگر از دستور کار های ویژه پلیس دراین ایام به طرح‌ای مرتبط با حفظ نظم و انتظام در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری معطوف می‌شود.

وی افزود: پلیس  با دقت  نظر بسیار و با رصد و اشراف اطلاعاتی که از ‌آن برخوردار است مناطق پر خطر را در تحت نظارت خود دارد و در صورت مشاهده تخلفات مرتبط به چهرشنبه سوری برخوردهای مقتضی اعمال خواهد شد.

خانچرلی گفت: جوانان و نوجوانانی که در این ارتباط بازدات میشوند و تا 15 فروردین ماه میهمان ما خواهد بود.

وی افزود: پلیس مخالف شادی جوانان نیست اما رعایت خط قرمزها، هنجارها و قانون نیز در اولویت قراردارد و باید به گونه‌ای رفتار شود که آرامش امنیت روانی و جسمی افراد و به بهانه شادی چهارشنبه سوری به مخاطره نیافتد.

*افزایش 99 درصدی طرح‌های امنیت مردم محور 

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رویکرد پلیس برای ارتقای امنیت با مشارکت و محوریت مردم عنوان کرد: در 11 ماهه گذشته با عملیاتی کردن 241 طرح شاهد افزایش 99 درصدی طرح امینت مردم محور  هستیم.

وی افزود: مجموع انتظامی تلاش می‌کند با رویکرد ایجابی و نگاه اجتماعی فرهنگ‌سازی و آگاه سازی عمومی را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهد.

*افزایش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر 

خانچرلی در تشریح عملکرد مجموعه انتظامی غرب استان تهران در حوزه مبارزه و کشف مواد مخدر عنوان کرد: مجموع کشفیات از شهرستان‌های غرب استان تهران قریب به 9 تن است که در مقایسه با سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: حدود 2 هزار معتاد نیز با کمک پلیس به مرکز ترک اعتیاد اخوان در غرب استان تهران معرفی شده‌اند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: 88 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در خطه مذکور طی برنامه‌ریزی و عملیات‌های طراحی شه منهدم شدند که این اکر گام بسیار سازنده در راستای برخورد و مبارزه با مود مخدر محسوب می‌شود.

خانچرلی در پایان در تشریح عملکرد دستگاه انتظامی غرب استان تهران در سال جاری یادآور شد: کشف بیش از 345 میلیارد ریال کالای قاچاق صدور 76 هزار 800 گذرنامه پلمپ 468 واحد قلیان‌سرای غیرمجاز و توقیف بیش از 22 هزار دستگاه خودرو متخلف از دیگر توفیقات پلیس در منطقه مذکور بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرماندهی ، انتظامی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار