مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از هوشمند سازی 9 هزار کلاس درس این در مدارس خبر داد.

تحصیل 300 هزار دانش آموز در مدارس شاهد/9 هزار کلاس درس مدارس شاهد هوشمند شده‌اندکفراشی مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در کشور یک هزار و 347 مدرسه شاهد فعال با حدود 370 هزار دانش آموز مشغول تحصیل و 32 هزار معلم و عوامل اجرایی داریم. بخش اعظمی از این دانش آموزان از خانواده‌های معظم شهدا یا دانش آموزانی که فعالیت‌های قرآنی داشته‌اند یا فرزندان فرهنگیان هستند.

وی در خصوص کلاس‌های درس این مدارس ادامه داد: از مجموع 13 هزار و 700 کلاس درس این مدارس 9 هزار کلاس درس هوشمند هستند و در تلاش هستیم برای سال 95 بتوانیم بیش از قبل از توان هوشمندسازی بهره بگیریم.

کفراشی درباره رتبه بندی مدارس شاهد عنوان کرد: براساس برنامه طرح تعالی آموزشگاهی درجه بندی مدارس شاهد را در 5 درجه متعالی، ممتاز، موفق، پویا و کمتر از حد انتظار آماده و مشخص کردیم.

وی در پایان بیان کرد: بر طبق گزارش‌ها و ارزیابی انجام شده از مدارس شاهد به نتیجه رسیدیم که بالغ بر 80 درصد مدارس متعالی هستند و تمام شاخص‌ها را رعایت و حدود 16 درصد موفق عمل کرده‌اند. مابقی مدارس که در درجه بندی پویا و کمتر از حد انتظار قرار گرفتند به آنها اعلام شده است که باید مدارس خود را فعال‌تر کنند و در هر سال حداقل یک پله پیشرفت را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار