رقابت های پیش مقدماتی گروه جهانی؛

درخشش دختران تنیس ایران در روز پایانی/ایران در جایگاه سوم ایستاد

تیم ملی تنیس دختران کشورمان با غلبه بر تیم لبنان عنوان سومی رقابت های پیش مقدماتی گروه جهانی را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی تنیس دختران کشورمان که برای قرار گرفتن در جایگاه سومی مسابقات صبح امروز به مصاف لبنان رفته بود، با برتری مقابل حریف خود به این عنوان دست یافت.

در نخستین دیدار این رقابت ها مهشاد شعیبی به مصاف تنیسور لبنانی رفت و در نهایت با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) پیروز شد و در دومین بازی این بخش مهتا خانلو به مصاف حریف خود رفت و در نهایت با نتیجه ( ۲-۶ و ۶-۷) این بازی را واگذار کرد اما در بخش ۲ نفره نمایندگان کشورمان با نمایش بازی قابل قبول با نتیجه ( ۶-۱ ، ۴-۶ و ۸-۱۰ ) به پیروزی رسیدند.

به این ترتیب دختران کشورمان با پیروزی ۲ بر یک مقابل حریف خود و قرار گرفتن در جایگاه سومی به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دادند.

این مسابقات به میزبانی کلمبو سریلانکا برگزار و مهشاد شعیبی از خراسان رضوی، نیلوفر زینال پور از آذربایجان غربی و مهتا خانلو از تهران در بخش دختران و سهراب دگمه چین و محمد عرفان درویش نوری از تهران و رهام عباسی از گیلان در بخش پسران نفرات اعزامی به این بازیها هستند.

در بخش دختران تنیسورهایی از ایران، سنگاپور، فیلیپین، اردن، لبنان، مالدیو، نپال، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ویتنام و در بخش پسران تنیسوهایی از ایران، قزاقستان ، برونئی ، عراق، کویت ، عمان ، قرقیزستان، عربستان ، سنگاپور، سریلانکا، سوریه و ترکمنستان حضور دارند.

یاد آور می شود: سرپرستی تیم های اعزامی بر عهده فرشاد صفتی است و فرشید زیدی و خنو یادگاری نیز هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.