مدیر آموزش و پرورش اندیمشک از اختصاص 41 واحد آموزشی و 342 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اهواز، بهرام سپهریان گفت: آموزش و پرورش اندیمشک در کنار سایر دستگاه ها آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

امیرحمزه بزرگی معاون فرماندار اندیمشک اظهار کرد: بهره گیری از تمامی امکانات و ایجاد بستر لازم به منظور ارتقاء سطح کیفی تحصیل دانش آموزان منوط به پویایی شورای آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به چالش های عرصه تعلیم و تربیت بر ضرورت همدلی و عزم جدی در رفع مشکلات موجود بیان داشت: توسعه فضاهای آموزشی در سال های اخیر کیفیت خدمات را افزایش داده است و در سایر ابعاد نیز تلاش ها باید مضاعف گردد.

وی تصریح کرد: در برنامه های آموزش و پرورش مسائل معنوی و موفقیت هر چه بیش تر دانش آموزان در حوزه های علمی در اولویت قرار گیرد.

در آستانه نوروز 16 کمیته استقبال از بهار در شهرستان اندیمشک تشکیل شده است.

سدهای دز و کرخه، مقبره شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، معراج شهدا، تفرجگاه تفریحی قلعه مختار، روستاهای منگره، حاجی باریک آب، دشت لاله، بقعه امامزاده احمد(ع) و قدمگاه امام رضا (ع) از جمله مناطق دیدنی و گردشگری اندیمشک می باشند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.