بازيكن تيم واليبال بانك سرمايه گفت: كار سختى براى دستيابى به جام قهرمانى داريم و نبايد اجازه بدهيم حاشيه ها تمركزمان را در مسابقات بعدى به هم بزنند.

فرهاد نظرى افشار در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ديدار روز گذشته تيم بانک سرمايه مقابل پيكان تهران در چارچوب فينال ليگ برتر واليبال، گفت: در بازى نخست مقابل تيم پيكان نتوانستيم پيروزى خود را حفظ كنيم و بايد در اين ديدار تلاش مى كرديم تا با كاهش اشتباهات خود برنده شده و باخت قبلى را جبران كنيم.

وى با بيان اين مطلب كه تيم ما با تكيه بر تمركز بالا توانست در دومين ديدار با پيكان به پيروزى برسد، خاطرنشان كرد: در هر سه ست اين بازى برترى با تيم ما بود. تمركز بالاى بازيكنان و هماهنگى در كار تيمى منجر شد به يك پيروزى مقتدرانه دست پيدا كنيم.

نظرى افشار در خصوص ديدار نخست دو تيم كه منجر به شكست ٣ بر ٢ تيمش شد، اظهار كرد: انتظار بيشترى از خودمان داشتيم. اما با وجود اينكه در دو ست اول اين بازى به راحتى پيروز شديم، برخى اشتباهات فردي منجر شد پيروزى را با شكست عوض كنيم.

دريافت كننده تيم بانك سرمايه افزود: حساسيت مسابقات در مرحله فينال زياد است. به اعتقاد من تيمى كه بتواند تمركز و كنترل بهترى در هر مسابقه داشته باشد مى تواند نتيجه بهترى هم كسب كند.

وي اضافه كرد: پيكان تيم خوبى است و مهره هاى تاثيرگذارى دارد. اين تيم در بسيارى از بازى هاى اين فصل توانسته باخت ٢ بر صفر را به پيروزي ٣ بر ٢ تبديل كند. اين موضوع نشان مى دهد كه ما با يك حريف قدرتمند روبه رو هستيم و نبايد اجازه دهيم مسائل حاشيه اى، كار فني تيممان را تحت الشعاع قرار دهد.

نظرى افشار درباره برگزارى ديدارهاى فينال به صورت سه از پنج گفت: به هر حال اين موضوع از روز نخست آغاز مسابقات از سوى سازمان ليگ مطرح شد و نمى توان اعتراضى به آن داشت. هرچند بدون شك تعداد زياد مسابقات در فينال خستگى بازيكنان را به همراه دارد، اما در كاهش نقش شانس براى تيم برنده هم موثر است.

بازيكن تيم بانك سرمايه در پايان گفت: روز پنج شنبه سومين ديدار خود را مقابل پيكان انجام مى دهيم كه بدون شك كار سختي خواهد بود. با اين حال تمرينات خود را پيگيرى مى كنيم و شرايط ريكاورى را پشت سر خواهيم گذاشت، تا با كمترين ميزان خستگى و بيشترين آمادگى سومين نبرد فينال را برگزار كنيم.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار