مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از تهیه طرح هادی روستایی در روستاهای زیر 20 خانوار این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ابراهیم فرزانه با اشاره به خدماتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در کشور انجام داده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهایی است که خدمات صادقانه‌ای به خصوص در مناطق محروم و روستاها انجام داده است.

وی مقاوم‌سازی مسکن روستاییان را از کارهای بزرگ این بنیاد برشمرد و گفت: بنیاد مسکن توفیقات زیادی در این عرصه در استان داشته و در طول سال‌های اخیر تعداد بسیار زیادی واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند.

این مسئول؛ ساخت مسکن روستایی را یکی دیگر از خدمات بنیاد مسکن برشمرد و گفت: بیش از 5 هزار مسکن روستایی از محل اعتبارات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان ساخته شده است.

فرزانه از دیگر اقدامات مهم بنیاد مسکن را در روستاها؛ طرح هادی روستایی برشمرد و گفت: علاوه بر روستاهای بالای 20 خانوار اکنون روستاهای زیر 20 خانوار نیز در دستور کار بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی قرار دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: طی دو سال از سال 94 تا سال 96 سالانه تعداد 150 روستای زیر 20 خانوار طرح هادی روستایی آن‌ها تهیه خواهد شد و کاری بزرگ از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که تهیه طرح این روستاها از سال 93 آغاز شده است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: طرح ، هادی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.