ملی پوش کامپوند گفت: مدال برنز طاهری نشان داد که تیم ایران در مسابقات داخل سالن پیشرفت خوبی داشته است.

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  
عملکرد تیم ایران در مسابقات داخل سالن ترکیه تصریح کرد: مسابقات داخل سالن  
ترکیه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و برترین تیم های جهان در این رقابت ها حضور داشتند، چون مسابقات قهرمانی جهان بود و شرکت کننده ها با آمادگی کامل حاضر شدند.

وی افزود: تیم ایران برای اولین بار در مسابقات جهانی داخل سالن شرکت کرده بود و تجربه زیادی در مسابقات داخل سالنی نداشت اما کسب مدال برنز طاهری نشان داد، در این مدت پیشرفت قابل قبولی داشته ایم.

عبادی گفت: از عملکردم در این مسابقات راضی نبودم و انتظار داشتم رکورد بهتری بزنم اما شرایط مسابقه به شکل دیگری پیش رفت.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در اردوهای متعددی شرکت کردیم اما باز هم مثل مسابقات گذشته تجربه تیم در مقابل حریفان بسیار کم بود و باهمان ترکیب تیم خارج از سالن در رقابت های جهانی حاضر شدیم و امید طاهری که به ترکیب تیم اضافه شد، تاکنون در مسابقات خارج از سالن هم شرکت نکرده بود، بنابراین با کسب مدال در مسابقات جهانی نشان داد استعداد بالایی در مسابقات داخل سالنی دارد.

ملی پوش کامپوند در پایان گفت: اول فروردین رقابت تایلند آغاز می شود و تیم باید برای این مسابقات آماده شود، اردوی تیم ملی برای شرکت در این رقابت ها از روز شنبه آغاز می شود، بنابراین تمام تلاشمان را می کنیم تا در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار