پروین:

دوست و دشمن از پرسپولیس تعریف می کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برانکو نیازی به کمک ندارد و در کارش مسلط است، دوست و دشمن از بازی خوبی تیم تعریف می کنند.

دوست و دشمن از پرسپولیس تعریف می کنندعلی پروین در گفتگو  با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: من به دعوت طاهری به باشگاه رفتم، هر چند نیاز به دعوت نبود چرا که پرسپولیس خانه من است و هر وقت بخواهم به آنجا می روم.
 
پروین در ادامه عنوان کرد: با طاهری در مورد مسائل مختلفی صحبت و به وی اعلام آمادگی کردم که هر کاری از دستم برآید انجام می دهم، برانکو نیازی به کمک ندارد چرا که وی بر کارش مسلط است و پرسپولیس زیباترین فوتبال چند سال اخیر را ارائه می دهد.
 
وی تصریح کرد: تیم پرسپولیس آنقدر خوب بازی می کند که دوست و دشمن از آن تعریف می کنند، تنها انتقاد از برانکو این است که تیمش در نیمه دوم به زیبایی نیمه اول بازی نمی‌کند اما با رفع این نقطه ضعف پرسپولیس می تواند نتیجه بگیرد.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: برانکو باید بیشتر تمرکز کند تا بتواند مشکلات تیمش را برطرف کند چرا که با این وضعیت نمی‌تواند به نتیجه دلخواهش برسد.
 
وی در مورد اتفاقات دیدار با تراکتورسازی گفت: حساسیت بازی ها بسیار بالاست، تیمی دوست ندارد بازنده باشد به همین خاطر زد و خورد و اتفاقات این چنینی عادی است.

بنگر باید خوددار باشد، وی بازیکن بزرگی است و در لحظات حساس باید تصمیمات بزرگی بگیرد. کسی نمی‌تواند از بنگر ایراد بگیرد، وی محکم بازی می کند و این موضوع جزو ذات فوتبال است.
 
پروین عنوان کرد: با این حال امیدوارم با ترفندی که مدیران باشگاه در نظر گرفتند تا هواداران بی شماری به ورزشگاه بیایند، بازیکنان هم اهمیت امتیازهای آخر فصل را بدانند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در بازی های آینده تمرکز بیشتری داشته باشند تا نتیجه دلخواه هواداران در پایان فصل کسب شود. 

لازم است خاطرنشان شود طاهری سرپرست پرسپولیس بعد از حضور پروین در تمرین امروز پرسپولیس عنوان داشت:  پرسپولیس خانه پیشکسوتان است و من خوشحال هستم از اینکه آقای پروین به خانه خودشان آمدند. فرصتی شد تا با یکدیگر درباره مسائل مختلف صحبت کنیم. یک مقدار از قدیم حرف زدیم و خاطرات گذشته را مرور کردیم و یک مقدار هم از تیم و آینده صحبت شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم حضور آقای پروین باعث امیدواری هواداران باشد و در نهایت هم با قرار گرفتن تیم در جایگاه خوب و به امید خدا قهرمانی، آنها را راضی و خوشحال ببینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت و علی پروین برای بازی‌ها در ورزشگاه حضور می‌یابند یا نه، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس خانه آقای پروین و امثال ایشان است. نیازی به دعوت ندارند. هر زمان تصمیم بگیرند و اراده کنند باعث افتخار خواهد بود. قدیمی‌ها، بویژه آقای پروین برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و هر زمان بیایند باعث دلگرمی پرسپولیس، بچه‌ها و کادر فنی خواهد بود. هواداران هم خوشحال می‌شوند از اینکه می‌بینند چهره‌های محبوب آنها پشت تیم هستند.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: پروین ، پرسپولیس ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در بازی های آینده تمرکز بیشتری داشته باشند تا نتیجه دلخواه هواداران در پایان فصل کسب شود. انشاالله حتما اینطور باشه چون ممکنه تماشاگران فهیم و با کلاستان ورزشگاه آزادی را ویران کنند.
آخرین اخبار