ابو احمد فواد گفت: حملات تروریستی در تونس ناشی از مخالفت این کشور با تروریستی به شمار آوردن حزب الله لبنان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، ابواحمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در دمشق در گفتگوی زنده با این شبکه در اشاره به اقدامات سعودی علیه حزب الله لبنان گفت: ما در زمانه بدی زندگی می کنیم. به نحوی که از جنایتکاران استقبال می شود و کسی که از خود دفاع می کند محکوم می شود امت اسلامی هیچگاه به این وضعیت گرفتار نشده بودند.

وی افزود: از نظر من ملت های عرب فقط یک معیار دارند و براین اساس هر کس در برابر اشغالگران مقاومت کند مورد حمایت ملت های عرب خواهد بود. براین اساس مواضع حکومت های عربی در برابر رژیم صهیونیستی و اشغالگران براین اساس تنظیم می شود.

وی در بخش دیگری افزود: رهبران جدید سعودی کسانی را که از آنها تبعیت نکنند از کمک های مالی خود محروم می کنند و در هر جا که امکانی باشد علیه آنها دست به اقدام نظامی می زنند و یا تحریم می کنند. اقدام دیگری که علیه آنها انجام می دهند این است که داعش یا جبهة النصرة را به سراغ آنها می فرستند. آنها در یمن و لیبی نیز همین کار را کرده اند.

وی حملات امروز در تونس را در همین چارچوب ارزیابی کرد و گفت تونس به علت مخالفت با تروریستی به شمار آوردن حزب الله در معرض حملات تروریستها قرار گرفته است.  این فعال فلسطینی گفت: الجزایر و مصر نیز در آینده هدف همین گونه فشارها قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار