در پایان دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران علی اصغر کلانتری از مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران در خصوص صحبت هایی مبنی بر کمک ماهیانه یکصد میلیون تومانی شهرداری شیراز به فجر گفت: من از کامیاب خواهش می کنم دیگر به این صحبت ها خاتمه دهد، تیم فجر دیگر نیاز به کمک اداره کل ورزش و جوانان فارس ندارد .

علی اصغر کلانتری افزود: مدتی پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بنده تماس گرفت و گفت : در شورای شهر شیراز مصوب شد که شهرداری ماهیانه یکصد میلیون تومان به تیم فجر کمک کند. 

اما پس از گذشت 3 هفته از این ماجرا هیچ اتفاقی رخ نداد تا اینکه طی تماسی با دو تن از اعضای شورای شهر متوجه شدیم اصلا چنین ماجرایی صحت ندارد حالا من از متولی ورزش استان فارس تقاضا دارم اگر به مشکلات تیم فجر کمک نمی کنند لا اقل حاشیه را به تیم ما وارد نکنند . 

سرمربی فجر در ادامه گفت: از روزی که مصاحبه کامیاب روی خط خبرگزاری ها رفته، دیگر هتل ها، شرکت های هواپیمایی در خود را به روی ما بسته اند و مساعدتی برای تنها تیم حاضر استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور نمی کنند . 

کلانتری با اشاره به این موضوع بیان کرد: ما 10 هفته پایانی رقابت ها را با سیلی صورت خود را سرخ نگه می داریم اما از مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان تقاضا داریم اگر کمک نمی کنند حاشیه برای فجر به همراه نداشته باشند و دست از سر من و بازیکنانم بردارند تا خود به فکر باشیم و مسیر خود را ادامه دهیم، من می جنگم و می جنگم تا پایان مسیر و شانه از زیر بار مسئولیتم بر نمی دارم .

وی اظهار کرد: در نیم فصل کسانی بودند که به من پیشنهاد دادند این تیم را رها کن و به تیم های دیگر برو اما با تمام مشکلات این کار را نکردم و متاسفم برای کسانی که در طول هفته های گذشته به بازیکنان پیشنهاد کرده اند برای فجر بازی نکنید؛ ما در استان فارس به حال خود تنها رها شده ایم و علی رغم این که مدیرعامل فجر گفته است ما هیچ مشکلی حتی مشکلات مالی نداریم باید بگویم اصلا چنین نیست و از روزی که صحبت مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر تصویب کمک یکصد میلیون تومانی ماهیانه شهرداری شیراز در شورای شهر مطرح شده، راحت بگویم بنده در هتل محل اسکان تیم در شهر شیراز در موقع خروج از زیرزمین خارج می شوم تا کسی مرا نبیند و سوالی نپرسد . 

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در پایان افزود : من به عنوان سکاندار فجر مسئولیت شکست ها و ناکامی های تیمم را به عهده می گیرم و تا پایان مسیر با غیرت و تعصب بازیکنانم پیش می روم و دیگر از هیچ یک از مسئولان توقع کمک ندارم فقط برای تیم شهید سپاسی حاشیه درست نکنید و دست از سر تیم من بردارید .  

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.