رییس دفتر مقام معظم رهبری بر مستحکم شدن پیوند دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

تاکید رییس دفتر مقام معظم رهبری به مستحکم شدن پیوند دو کشور ایران و عراقبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آیت‌الله محمدی گلپایگانی در نشست مشترک تولیت حرم امیرالمومنین(ع) با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: خدا به شما منت گذاشته که خدمتگزاری و تولیت آستان امام علی(ع) در نجف نصیبتان شده است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه توحید، نبوت و ولایت پایه‌گذاری شده است و شخص اول کشور ما یک مجتهد و مرجع تقلید است که خیلی‌ها آرزو دارند یک‌بار هم شده در طول عمرشان ایشان را از نزدیک زیارت کنند.
رییس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه رهبر ایران اسلامی با هیچ کشور مسلمان و غیر مسلمان دیگری قابل مقایسه نیست ؛ گفت: سران کشورهای دیگر اوقات خود را به هوسرانی می‌گذرانند و نوکری اجانب و اسرائیل را می‌کنند در صورتی که کشور ما مستقل است و هیچ احدی جرات دستور دادن به رهبر کشور ما را ندارد.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: صدام تلاش زیادی برای جدایی بین دو کشور ایران و عراق کرد اما نتوانست موفق شود. دعا کنید و بخواهید که پیوند ایران و عراق روز به روز مستحکم‌تر شود.
وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال با وجود جمعیت چند ده میلیونی زائران عتبات عالیات در عراق، خون از دماغ کسی نیامد، افزود: کمی آن طرف‌تر در عربستان، این سعودی‌های نامرد، بیش از 7 هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و حتی یک عذرخواهی هم نکردند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.