اصفهان؛

سرویس دهی 24 ساعته پارکینگ های اصفهان به مهمانان نوروزی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ های هسته مرکزی شهر اصفهان در ایام نوروز 24 ساعته به مسافرین نوروزی سرویس دهی خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،علیرضا صلواتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای ایام نوروز برنامه های ویژه ایی در نظر گرفته که از مهمرین آنها اصلاح ورودی های شهر اصفهان و جمع آوری محدودیت های ترافیکی در میادین اصلی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران نوروزی را میتوان برشمرد.

وی ادامه داد: در نقاط اسکان مسافرین و مهمترین نقطه باغ فدک استقرار وسایل حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده ایم تا مسافرین برای تردد در سطح شهر نیازی به وسایل نقلیه شخصی نداشته باشند.

معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان از ایجاد تورهای یک روزه برای مسافرین نوروزی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد و عنوان کرد: طرح زوج و فرد در ایام نوروز اجرایی نمی شود اما افزایش یک ساعته کار ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.

صلواتی در پایان افزود : مسافران نوروزی میتوانند اطلاعات مربوط به مناطق اسکان و پارکینگ های شهری را قبل از ورود به شهر در ایستگاههای هدایت و بعد از ورود به شهر در تقاطع های اصلی از باجه های پیش بینی شده تهیه کنند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.