مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله واعظ طبسی (ره) در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام حمید برازش پیش از ظهر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی با اشاره به تلاش‌های این هئیت‌ها در برنامه و مراسمات مذهبی گفت: هیأت مذهبی یکی از قشرهای هستند که توجه کمتری به آنها شده اما بدون چشم‌داشتی وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله واعظ طبسی (ره) اشاره کرد و گفت: مراسم بزرگداشت تولیت آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه ساعت 10 صبح در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر یاسوج با حضور مسئولان استان، مدیران ادارات، دستگاه‌ها و روحانیون برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های محوری در مساجد استان در ایام فاطمیه دوم گفت: در روز یک‌شنبه 23 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسمات عزاداری در تمام مساجد شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، در شهر یاسوج دسته‌جات عزاداری از میدان شهدای نیروی انتظامی تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.
 
این مسئول با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای آغاز سال جدید گفت: به همت تبلیغات اسلامی دعای تحویل سال در هشت مسجد محوری استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.