مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:برای نوروز پیش رو برنامه‌های سازمان را در دو بخش قبل از فرارسيدن نوروز و برنامه‌های نوروزی برای تکريم مسافران نوروزی تدارک ديده‌ايم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی بااشاره به پیش بینی تردد روزانه بیش از یک میلیون نفردر روزهای پایانی سال افزود:برگزاری کلاس‌های آموزشی تکريم ميهمانان و گردشگران نوروزی ويژه تاکسيرانان از برنامه‌های پيش از نوروز است که با همکاری سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر نحوه عملكرد تاكسيرانان ، کشيک نوروزی وآماده باش بودن گشت های نظارت و بازرسی بر عملکرد تاکسی ها و تشكيل تيم هاي بازرسی مشترك با همكاری نهادهای مرتبط جهت نظارت بر وجوه اخذ شده، شيفت بندی و كشيك پرسنل صف و ستادی سازمان جهت رفع مشكلات ارباب رجوع، از دیگر برنامه‌هاست.

سلیمانی افزود: ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با برخورداری از 9800 دستگاه تاکسی کار خدمت‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهد.

افزايش خودروهای تاكسی در پايانه های مسافربری، امداد تاكسی رايگان ويژه مسافران و ميهمانان نوروزی، توزيع و پخش شيرينی در اولين ساعت تحويل سال نو در فرودگاه بين المللی شهيد اشرفی برای مسافران و ميهمانان نوروزی و اجرای تور گردشكری رايگان جهت ميهمانان نوروزی در ميدان تاقبستان با اختصاص 4 دستگاه ون تا پايان تعطيلات نوروزی را از ديگر برنامه‌های نوروز 95 است که سلیمانی به ان ها اشاره کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.