نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: عملکرد بسیج در همه عرصه‌ها مثبت و سازنده است.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در حاشیه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در حسینیه فاطمه‌الزهرا برگزار شد گفت: وظیفه ما معرفی عملکرد مثبت بسیج در سایر عرصه‌ها و روز به روز بر این نقش ما در معرفی نقش سازنده بسیج پررنگ‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران ادامه داد: تبلیغ یکی از نعمت‌های خداوندی است و بهترین انسان‌ها برای تبلیغ و ارشاد مردم برگزیده می‌شوند تا جایی که در قرآن و روایات به عظمت این موضوع اشاره شده است.

وی ادامه داد: قلمرو تبلیغ و گستره آن به یک دایره محدود نمی‌شود و کار ما و شما ارسال تبلیغ و گستره آن به مردم و عموم می‌باشد.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: در رسانه‌های خارجی ایران را انسان‌های عقب افتاده و گرسنه یاد می‌کنند و حتی آنها کشورمان را کشوری قحطی زده در منطقه و جهان تبلیغ می‌کنند و وظیفه ما معرفی و تبلیغ در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف برای جلوگیری از تبلیغات منفی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: بسیج پا به پای دولت در عرصه‌های مختلف در حال خدمتگزاری است و حتی ما فراتر از دولت در بحث سازندگی فعالیت‌های مثبتی داریم و وظیفه هر بسیجی این است که نقش پر رنگ بسیج را در عرصه‌های مختلف به مردم ایران بازگو کند.

انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار