هم اکنون هوای استان ابری و مه غلیظ ارتفاعات استان را فرا گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به ابري بودن هواي استان و وجود مه غليظ در ارتفاعات ، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در گردنه هاي استان تردد کنند.

محمد مشتری اظهار داشت: هم اكنون همه گردنه هاي استان را مه غليظ فرا گرفته و در محور آشخانه و راز نيز بارش پراكنده به صورت خفيف است.

مشتري خاطر نشان كرد : طبق پيش بيني سازمان هواشناسي از امروز سامانه بارشي فعالي وارد استان مي شود كه براي بعد از ظهر امروز سبب وزش باد و افزايش ابر و از اواخر امشب بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسير احتمال برف و مه صبحگاهي پيش بيني مي شود و اين سامانه بارشي تا فردا در استان مستقر است، لذا به رانندگان توصيه مي كنيم تا نكات ايمني را رعايت كنند.

وی افزود: مه الودگي محورها باعث كاهش ديد رانندگان و با بارش باران سطح جاده ها لغزنده مي شود و تردد وسايل نقليه به كندي صورت مي گيرد .

مشتري تصريح كرد : در مابقي محورها نيز هوا تمام ابري و تردد به صورت عادي و روان مي باشد.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت،از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مركز مديريت راههاي استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های كشور، از آخرین وضعیت مسیر ترددخود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.