طبق مصوبه مجلس لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها تصویب شد.

عبارت

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز دوشنبه 17 اسفندماه کلیات و ماده واحده لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها را بررسی و تصویب کردند.

ماده واحده این لایحه تصریح می‌کند:

در عنوان قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های وابسته به آنها مصوب 19 مهر 1376 مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از واژه "پرسنل" عبارت "وبازنشستگان و وظیفه بگیران" اضافه شده و متنی بعنوان تبصره 2 به این ماده قانون اضافه شود.
این تبصره به این شرح می‌باشد که بازنشستگان و وظیفه بگیران هر یک از صندوق‌های موضوع این ماده با کسر و پرداخت نیم درصد از حقوق ماهانه آنها و پرداخت سهم دولت عضو آن صندوق محسوب و از مزایای مربوط برخوردار می‌شوند.

نمایندگان با 165 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 1 رأی ممتنع از مجموع 209 نفر نمایندگان حاضر در صحن با کلیات این لایحه موافقت کردند.

شایان ذکر است؛ وکلای ملت با 154 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 210 نفر از نمایندگان حاضر در صحن ماده واحده این لایحه را مورد تصویب و موافقت قرار دادند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار