عضو کمیسیون تلفیق گفت: اگر تا نیمه دوم فروردین بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شود در این صورت نیاز به چند دوازدهم نیست.

مئن.نمحمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بودجه سال 95 گفت: با توجه به اینکه اینجانب عضو کمیسیون تلفیق بودجه هستم امیدوارم که  بررسی بودجه این هفته در کمیسیون تلفیق تمام شود.

نماینده مردم  ماکو در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته آینده ما فقط دو روز کاری یعنی دوشنبه و سه شنبه داریم احتمال اینکه بررسی بودجه به بعد از تعطیلات عید منتقل شود بسیار زیاد است.

عضو کمیسیون تلفیق در ادامه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق تا قبل از عید سعی دارند که گزارشات خود را آماده کرده و به صحن علنی ارائه کنند ولی بررسی بودجه در صحن علنی خود به خود به بعد از تعطیلات عید موکول می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نمایندگان پیش بینی می‌کنند که در نیمه دوم فروردین بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شود و انشاءالله تا آخر ماه آماده گردد که در این صورت نیاز به چند دوازدهم نیست.

علیپور با اشاره به اینکه تکلیف پرداختی‌های حقوق تا آخر فروردین ماه مشخص شده است گفت: اگر بررسی بودجه تا آخر فروردین انجام نشود حتما باید چند دوازدهم را داشته باشیم یا به صورت ارائه لایحه از سوی دولت و یا نمایندگان مجلس به صورت طرح این موضوع را بررسی می‌کنند همانگونه که در سنوات گذشته در بعضی از مواقع این گونه بوده است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار