بیشتر ما فکر می‌کنیم هر کاری که ما انجام می‌دهیم درست است و از امنیت کامل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوانبیشتر ما فکر می‌کنیم هر کاری که ما انجاممی‌دهیم درست است و از امنیت کامل برخوردار است.

نسبت به 100 یا 1000 سال پیش، اکنون در دنیای امنی زندگی می‌کنیم. در آن زمان‌ها ممکن بود مادری هنگام زایمان به خاطر عفونتی ساده جان خود را از دست دهد. با اینکه الان با چنین مشکلاتی مواجه نیستیم باید جانب احتیاط را در زندگیمان رعایت کنیم. همه ما وسایلی در منزلمان داریم که اگر از آن‌ها اشتباه استفاده کنیم ممکن است پیامد جبران ناپذیری داشته باشد.

1.    گاز فردار: تمیز کردن فر گاز بسیار مشکل است مخصوصا که در آن از موادی استفاده شده که ممکن است با حرکتی باعث نشت آب قلیایی که در آن است شده و خود و غذایی که درست می‌کنیم را مسموم کنیم.

لوازم کشنده خانگی

2.    شامپو فرش: برای تمییز کردن فرش‌ها باید از مواد قویی‌ای استفاده کنیم. بعضی از این مواد تمییز کنندده فرش‌ها حاوی مواد بسیار خطرناکی هستند که ممکن است باعث ایجاد سرطان شود. و یا در مواردی به چشم، پوست و یا ریه‌ها آسیب می‌رسانند. این مواد بیشتر کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

لوازم کشنده خانگی

3.    اسپری پاک کننده: ممکن است استفاده از این مواد، میز‌های ما را تمیز و براق کند اما بیشتر آن‌هاحاوی نیتروبنزنهستند که از طریق پوست جذب می‌شوند که باعث ایجاد سرطان در بدن می‌شوند.

لوازم کشنده خانگی

4.    صابون‌های آنتی‌باکتریال: این مواد مشکلات در آینده نزدیک ایجاد نمی‌کنند اما دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کشتن تعداد زیادی از باکتری‌ها اصلا خوب نیست. هر چه مواد این چنینی بیشتری تولید کنیم، باکتری‌ها نسبت به آن‌ها مقاومت‌تر و نوع جدیدی از باکتری تولید خواهدشد.

لوازم کشنده خانگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
ارام پز و زود پز هم خطرناکه
آخرین اخبار