دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی باتساوی یک بر یک به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

 به گزارش حبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی باتساوی یک بر یک به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

نور محمدی :سکونشینی من جای بحث ندارد

علی رضا نورمحمدی درباره تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت:  تراکتور با 2 برد پتوالی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارد. بازی سختی بود.هواداران مثل بازی های قبل تیم ما  شرمنده  کردند. پیشکسوتان عزیزی مانند میناوند و کریمی نیز به کمکمان آمدند اما در پایان نتیجه به سود پرسپولیس نبود.

وی درباره پرتاب نارنجک از سوی هواداران اظهار کرد:بازی حساسی است و  ممکن است درگیری ایجاد شود در دیگر ورزشگاه ها هم این اتفاقات رخ می دهد.

کاپیتان پرسپولیس درباره نیمکت نشینی خود بیان کرد: درست است من کاپیتان تیم  هستم اما  همیشه قرار نیست در زمین باشم. مشکلی نداشتم مهم این است که بتوانیم بازی را ببریم.

وی درخصوص دور شدن از جمع مدعیان  با این تساوی گفت :این سومین دیداری است که در ورزشگاه آزادی مقابل مدعیان نتیجه نمی گیریم.امیدوارم با شروع بردهای خود فاصله امتیازی با صدر جدول را کاهش داده و ور نهایت قهرمانی را به دست اوریم.

علیپور :برای قهرمانی باید بازی به بازی پیش رفت

علی علیپور پس از بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت :بازی خوبی بود.اما حیف بود که در این بازی امتیاز از دست دهیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.اما در بازی های بعدی باید تمام امتیازات را جمع کنیم.

وی درباره آینده پرسپولیس در لیگ بیان کرد:باید بازی به بازی پیش رفت.باید به تمام بازی ها فکر و تمام امتیازات را جمع کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره پرتاب نارنجک ازسوی هواداران این تیم اظهار کرد:این ناشی از تعصب هواداران به پرسپولیس است.امیدوارم جواب لطف آنها را داده و در ادامه به روند پیروزی برگردیم.

علیپور درباره درگیری های این بازی گفت:ما بازیکنان را جدا کردیم.سینا عشوری اشتباه کرد.او نباید به بنگر توهین می کرد.داور نظرش مهم است و همه اتفاقات را می بیند.

مهاجم پرسپولیس درباره هدف سرخپوشان در این فصل اظهار کرد:هدف ما قهرمانی است.تا روز آخر به دنبال قهرمانی هستیم وسعی داریم  به این هدف دست یابیم.

نوراللهی :درگیری در فوتبال طبیعی است

احمد نوراللهی در پایان  دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: متاسفانه در کسب سه امتیاز این دیدار زیبا ناکام ماندیم.امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد:‌ کار سختی در ادامه لیگ داریم اما تیم‌های صدر جدول نیز دیدار های دشواری را پیش رو دارند.امیدوارم در دیدارهای آتی با کسب نتیجه خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

نوراللهی درخصوص درگیری بازیکنان 2 تیم خاطر نشان کرد: در فوتبال وقوع چنین درگیری هایی طبیعی است. اما به دلیل دور بودن از صحنه از الفاظ رد و بدل شده اطلاعی ندارم.

هافبک پرسپولیس در مورد مسائل مالی و داوری بیان کرد: من در مورد مسائل مالی حرفی ندارم اما به نظرم داوری امروز خوب بود.

نوراللهی گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شرمنده روح هادی نوروزی کاپیتان تیم‌مان نشویم. تا آخرین روز لیگ برتر تلاش می‌کنیم جام را به دست آوریم. امیدوارم این اتفاق  رخ دهد.

رضایی :داوری جالب نبود/پرتاب نارنجک جزئی از فوتبال است

رحمان رضایی درباره بازی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود  اما به دلیل خستگی ناشی از دیدار با الجزیره تا حدودی در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردیم و این امر منجر به خلق موقعیت برای پرسپولیس شد.

وی افزود: تراکتور با همین ترکیب مقابل الجزیره بازی کرد و فشردگی ها بازی ها منجر به خستگی بازیکنان می شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی  ادامه داد:طبیعی است پرسپولیس به دلیل میزبانی و بهره گیری از هواداران دقایقی برتر از تراکتور باشد .این امر به خصوص در نیمه دوم فشار زیادی به تیم ما وارد کرد.

رضایی در خصوص پرتاب نارنجک گفت:این موضوع جزئی از فوتبال است.در فوتبال ایتالیا نیز این اتفاق را شاهد بودم .گاهی در این رشته پیش می آید. در صحنه ای که نارنجک پشت نیمکت تراکتور منفجر شد من لب خط بودم و چندان متوجه این مسئله نشدم.

رضایی درباره درگیری‌ های این بازی بیان کرد:باید بگویم  درگیری لفظی در فوتبال پیش می‌آید، فکر می‌کنم فشار مسابقه و خستگی بازیکنان از عوامل بروز درگیری‌ها است.

وی درباره عملکرد گفت: داوری بد نبود اما چندان جالب هم نبود!

اخباری :پرتاب نارنجک وجهه کشورمان را خراب می کند

محمدرضا اخباری درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت :پس از بازی های آسیایی تیم ما روند خوبی پیدا کرده است.در این بازی هم موقعیت های زیادی داشتیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی درخصوص عملکرد خود بیان کرد: موقعیت های خطرناکی را گرفتم.به نظرم کیفیت بازی خوب بود.همه تماشاگران در ورزشگاه و خانه از این بازی زیبا لذت بردند، البته می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کرده و برنده این بازی باشیم.

اخباری درباره درگیری بازیکنان اظهار داشت: در فوتبال چنین درگیری هایی رخ می دهد.بازیکن ما را زدند و به همین دلیل هم تیمی هایم  اعتراض کردند. من صحنه را از نزدیک ندیدم، اما حرکت بنگر مستحق اخراج بود.

وی ادامه داد: بعد از بازی دربی، این دیدار بیشترین تماشاگران را داشت، امیدوارم این اتفاق در دیدارهای بعدی نیز رخ دهد.

اخباری درباره این که آیا پرتاب نارنجک ها در میزبانی نمایندگان کشورمان تاثیر دارد : نارنجک پشت نیمکت و دروازه تراکتور انداختند، این موضوع نباید در بازی‌های آتی رخ دهد. من نمی‌دانستم که نماینده یوفا در این دیدار حضور دارد، به نظرم این حرکت برای وجهه کشورمان خوب نیست، امیدوارم دیگر تکرار نشود.

عشوری :بنگر سیاه نمایی می کند/تفاوت هواداران پرسپولیس با تراکتور در فرهنگ آذری ها است

سینا عشوری پس از پایان دیدار تراکتور و پرسپولیس گفت: ما برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم اما تک امتیاز نیز مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با این هواداران ارزش دارد.

وی درباره درگیری ‌اش با محسن بنگر بیان کرد: به هیچ وجه از این درگیری پشیمان نیستم چون بنگر عصبانی است. ایران‌پوریان را مانند برادرم دوست دارم. درست نیست به خاطر فوتبال پای یک نفر را بشکنیم و شش ماه او را خانه‌نشین کرده و در نهایت با یک عذرخواهی موضوع را پایان دهیم.

عشوری درباره اینکه بنگر گفته سینا 10 سال از من کوچک تر است،اظهار کرد: اگر بنگر چنین حرفی را زده دستش درد نکند اما جوابش را نمی‌دهم.من نمی‌خواستم بی‌ادبی کنم.برای مدافع پرسپولیس واقعاً‌ متأسفم. من احترام کوچکتر و بزرگتری را نگه می‌دارم به شرطی که بزرگتر بزرگی کند نه اینکه هواداران را جوگیر کند به آن ها جو دهد.پس از آن ادعا کند من غیرتی هستم، این سیاه‌نمایی است. من از محمد ایرانپوریان حمایت کردم، محسن بنگر هم فکری به حال خودش کند.

بازیکن تراکتورسازی درباره پرتاب نارنجک گفت: فرق هواداران ما و پرسپولیس در همین فرهنگ هواداران است .هواداران ما این کار را نکردند اما تیم‌های دیگر این کار را انجام دادند.

رحمانی :بنگر عامل پرتاب نارنجک ها است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت :محسن بنگر بزرگ پرسپولیس است اما با حرکات خود سبب شد هواداران نارنجک به زمین پرتاب کنند.

بختیار  رحمانی پس از تساوی تراکتورسازی  مقابل پرسپولیس درباره درگیری محسن بنگر و سینا عشوری، گفت: مقصر این ماجرا محسن بنگر بود چرا که بد جوری ایران‌پوریان را زد. ایران پوریان 2 بار رباط پاره کرده ما رفیق و هم تیمی هستیم و باید از یکدیگر حمایت کنیم.

وی افزود: بنگر بزرگ تر تیمش است، 10 بار گفتیم تیم را جمع کند اما اتفاقی افتاد که سبب شد هواداران نارنجک به زمین پرتاب کنند.بزرگ تر های تیم باید تماشاگران را آرام کنند نه اینکه باعث شویم آنها نارنجک وسط زمین اندازند.

بختیار درباره بی احترامی بنگر از سوی عشوری، بیان کرد: شاید منظور بنگر این بوده که سینا او را هل داده است اما من نشنیده‌ام که عشوری فحش بدهد. نمی‌دانم عشوری به بنگر چه چیزی گفته است اما تماشاگران دوست دارند فوتبال خوب ببینند و با این اتفاقات از زیبایی فوتبال کم می شود.

رحمانی درخصوص استقبال گسترده هواداران در این بازی گفت: من از این تعداد هوادار که با حضور خود این بازی زیبا را دیدند تشکر می کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره ضربه چیپ خود به سوشا مکانی اظهار داشت: سوشا را کامل می‌شناختم و از سبک دروازه بانی وی اطلاع دارم. ضربه را چیپ زدم اما او گرفت.

حاتمی :خستگی به تراکتور ضربه زد

فرزاد حاتمی پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: به دلیل پربرخورد بودن این دیدار و کری بازیکنان 2 تیم تلاش زیادی برای برد داشتند اما در پایان هیچ کدام نتوانستند سه امتیاز را به دست آورند.خستگی در این بازی به ضرر تراکتور بود اما به در بازی های آتی جبران می کنیم.

وی درباره درگیری بازیکنان 2 تیم بیان کرد: سینا عشوری دوست ایرانپوریان  است و از اینکه چنین خطایی روی محمد انجام شد، ناراحت شده و واکنش نشان داد.

حاتمی ادامه داد: از طزفی محسن بنگر از دوستان من است و می دانم بسیار محکم بازی می‌کند. بنگر کاپیتان پرسپولیس است و برخورد شدیدی با بازیکنان ما داشت. به هر حال ما هم در زمین مانند برادر هستیم و امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حاتمی درخصوص دریافتی از تراکتور و مالباتش از ملوان بیان کرد: تاکنون حدود 10 درصد از قرادادم را تراکتورسازی گرفتم. از ملوان نیز حدود 600 میلیون تومان طلب دارم که امیدوارم پرداخت شود.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخصوص درگیری در رخکتن این تیم گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. تراکتور تیم متحد و یکدلی است.

ایرانپوریان :حرکت بنگر ناجوانمردانه بود

محمد ایرانپوریان پس از دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تماشاگران از این نمایش  لذت بردند. پرسپولیس و تراکتور به یک اندازه موقعیت‌های مناسب گلزنی داشتند.

وی درباره درگیری در این بازی بیان کرد: حرکت بنگر دور از ادب، معرفت و جوانمردی بود.اینگونه بازی کردن درست نیست. وقتی خودم در رختکن آن صحنه را دیدم حالم بد شد. اگر رباط پای من پاره می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ بنگر باید مردانه بازی کند، در آن صحنه فقط خاطرم هست آنقدر درد داشتم و ترسیده بودم که تنها داد و فریاد می کردم

ایران پوریان ادامه داد: در گذشته در صحنه ای به مراتب معمولی تر از این صحنه رباط پایم پاره شده بود، بنگر باید یک بار دیگر این صحنه را ببیند تا متوجه حرکت خطرناک خود شود. عشوری هم از این مسئله ناراحت و وارد ماجرا شد.

وی افزود: اگر حرکت بنگر کارت قرمز نداشت، هر چه می‌خواهید بگویید درست است، زخم آن تکل روی زانی من هست و همچنان درد دارم.

مدافع تراکتورسازی دربار شایعه درگیری در رختکن این تیم پس از پایان بازی اظهار کرد: درگیری در کار نبود و تنها بازیکنان به خاطر موقعیت‌های از دست رفته ناراحت بودند.

رفیعی :ناراحتی قلعه نویی ازبازیکنان درون خانوادگی است

سروش رفیعی در پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت : ابتدا باید به هوادران 2 تیم که با حضور خود به جذابیت های بازی کمک کردند تبریک بگویم.  با توجه به شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا  زمان کمی برای ریکاوری داشتیم اما با این حال خوب بازی کرده و حتی شانس برنده شدن هم داشتیم.

وی درباره درگیری در جریان این مسابقه بیان کرد: برخورد شدیدی اتفاق افتاد من اما زیاد به صحنه نزدیک نبودم،‌ عشوری هم به دلیل نگرانی از مصدومیت ایران پوریان ناراحت بود اما این برخوردها در فوتبال طبیعی است.

رفیعی  درباره درگیری در رختکن تراکتورسازی اظهار کرد: بازیکنان با هم صحبت کردند امادرگیری به وجود نیامد.

هافبک تیم تراکتورسازی در خصوص ناراحتی قلعه نویی در رختکن از بازیکنان بیان کرد: وی سرمربی تیم است و اگر هم حرفی گفته باشد درست است اما تنها نکات فنی را گوشزد کرد. چنین موضوعاتی درون خانوادگی است و در همان رختکن می‌ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
یاشاسن آذربایجانم...
یاشاسن تیراختور...
آخرین اخبار